Hakkımda

02 Nisan 2007

12 Ekim 1985 doğuluyum. Newport Interneational University Bilgisayar Mühendisliği Bölümünden Haziran 2007'de mezun oldum. Ayrıca Mart 2008 de Bilge Adam Eğitim kurumundan YAZILIM UZMANLIĞI eğitimimi tamamladım. Son derece zevk aldığım yazılım ve tasarım ile ilgili yazılarıma günlük olarak tutmaya başladığım bu blogda devam edeceğim.

Şimdilik C# ile asp.net, ado.net, windows forms, SQL, Framework, Nesneye Dayalı programlama, web tasarımı konularında yazacağım. İlerleyen zamanarda daha farklı konulara da yer vermeyi düşünüyorum.

Resim Çizmek, Fotoğraf Çekmek, Doğa Turlarına Çıkmak (özellikle sahil gezileri) ve Bisiklete Binmekten son derece zevk alıyorum. Ayrıca başta yüzme olmak üzere çeşitli spor dalları ile ilgileniyorum.

Yazılımı hayatımla homojen yapma basamaklarını adım adım çıkarken bana desteğini çokça hissettiğim hayat arkadaşım Orhan Tanrıkulu'na sonsuz teşekkürü bir borç biliyorum.

3 yorum:

Necla Ozyildirim dedi ki...

sevgili Aslıcığım;
Öncelikle Yeni bir hayata adım attığınız bu dönemde seni ve Orhan'ı tebrik eder sonsuz mutluluklar dilerim. İkiniz de son derece zeki, akıllı, becerikli, mesleğine aşık, yardımsever bir o kadarda mütevazi ve çok sempatik insanlarsınız. İnşallah bu değerlerinizi koruyarak bir ömür boyu mutlu, sağlıklı, basarılı ve huzurlu olursunuz.

Atilla Morçol dedi ki...

Teşekkürler "Çalışan Adam".Arama motoruna kayıt konusunda önemli bilgi edindim.Başarılar dilerim.

Doğan Çoruh dedi ki...

Blog harika. Tebrik ederim.